MAGNETIC slagbomen
Performante en robuuste elektrische slagbomen voor intensiever gebruik, grotere doorgangen of voor toepassingen waar hogere openingssnelheden gewenst zijn.
Gegarandeerde levensduur van 10.000.000 cycli
Optioneel te voorzien van een scharnierend hekwerk aan de slagboomarm
Leverbaar met een openingstijd van 0,3 s
Voor doorgangen tot 10 m (of 20 m in een dubbele opstelling)
German design award 2014, deutsche Gründlichkeit!
MAGNETIC slagbomen
Performante en robuuste elektrische slagbomen voor intensiever gebruik, grotere doorgangen of voor toepassingen waar hogere openingssnelheden gewenst zijn.
Gegarandeerde levensduur van 10.000.000 cycli
Optioneel te voorzien van een scharnierend hekwerk aan de slagboomarm
Leverbaar met een openingstijd van 0,3 s
Voor doorgangen tot 10 m (of 20 m in een dubbele opstelling)
German design award 2014, deutsche Gründlichkeit!
MAGNETIC, een klasse apart!
Deze slagbomen worden geproduceerd bij MAGNETIC AUTOCONTROL GmbH in Duitsland wat sinds enkele jaren ook deel uitmaakt van de internationale FAAC Group.
MAGNETIC maakt high-end slagbomen van een ongeëvenaarde kwaliteit dewelke uitermate geschikt zijn voor het zwaardere werk zoals zeer grote doorgangen of toepassingen met zeer grote verkeersstromen waar zeer snelle openingstijden gewenst zijn.
De fabriek garandeert voor deze slagbomen minstens 10.000.000 passages bij continu gebruik en dit zonder speciale tussenkomst.
Afhankelijk van de toepassing wordt het model Access, Parking, Toll of Traffic ingezet.
MAGNETIC slagbomen, een klasse apart!
Deze slagbomen worden geproduceerd bij MAGNETIC AUTOCONTROL GmbH in Duitsland wat sinds enkele jaren ook deel uitmaakt van de internationale FAAC Group.
MAGNETIC maakt high-end slagbomen van een ongeëvenaarde kwaliteit dewelke uitermate geschikt zijn voor het zwaardere werk zoals zeer grote doorgangen of toepassingen met zeer grote verkeersstromen waar zeer snelle openingstijden gewenst zijn.
De fabriek garandeert voor deze slagbomen minstens 10.000.000 passages bij continu gebruik en dit zonder speciale tussenkomst.
Afhankelijk van de toepassing wordt het model Access, Parking, Toll of Traffic ingezet.